مقالات رسمی و جامع سئو

ساخت وبلاگ


انسان‌ها سه مدل‌اند:

آن‌هایی که هر روز کلی برای خودشان انگیزه گزینش می‌نمایند، البته به آنها نمیرسند
آن‌هایی که به هیچ عنوانً نمی‎توانند انگیزه تعیین نمایند
آن‌هایی که کلاً هدفمند معاش مینمایند
نوشته ی علمی امروز ما خاص دستۀ نخستین و دوم سئو در مشهد میباشد (هرچند خرسند می‌شویم از ارشادوراهنمایی و اندرزهای جور سوم هم به کار گیری کنیم)!

در شرایطی که نمی‌دانید که چطور انگیزه گذاری نمایید یا این که چطور به هدفتان برسید، جای صدق آمده‌اید؛ این نوشته‌ی علمی قرار میباشد به شما یاری دهد تا با یک تکنیک بی آلایش به اسم انگیزه گذاری SMART رویکرد صحیح تعیین انگیزه و وصال به آن را حافظه بگیرید.

در حالتی‌که موافق باشید، با پاسخ دادن به یک سوال مهم کارمان را آغاز کنیم.

چرا به انگیزه هایمان نمی‌رسیم؟
این هدف ها را ملاحظه کنید:

می خواهم هنرپیشه نحس
می خواهم کار خیر پیدا کنم
میخواهم وزنم را معدود کنم
می خواهم فئودال نحس
می خواهم فن نیکی در دانش کده پذیرش نحس
و بخش اعظمی می خواهم‌های دیگر ...
معاش کلیه ما لبریز میباشد از چنین انگیزه‌های ریز و درشتی که خیلی وقت‌ها درتوان یک امید باقی می مانند! تا درحال حاضر با خودتان گفته‌اید که "چرا به انگیزه‌هایم نمیرسم؟" یا این که "چرا سایر می توانند و اینجانب خیر؟!"

این سوالی‌ست که خیلی از ما در معاش از خودمان پرسیده‌ایم؛ فارغ از آنکه بدانیم بعضی وقتها نقص‌ از برنامه‌ریزی و مسیر وصال به انگیزه وجود ندارد. گهگاه ایراد در تعریف و تمجید خویش انگیزه میباشد!

انگیزه چه است؟
تمام محتوای این نوشته‌ی‌علمی، تمجید انگیزه را مشخص و معلوم میکند. ولی چنانچه بخواهیم برای استارت به یک تعریف و تمجید کلی بسنده کنیم، می‌رسیم به‌این تعریف‌و‌تمجید:

«انگیزه در واقع یک امید، منظور یا این که سود دلخواه میباشد که شما در آینده می خواهید به آن برسید و برای تهیه نمودن آن نیاز به برنامه‌ها و اقدامات خاصی دارید».

یک انگیزه ممکن میباشد کلی باشد یا این که جزئی. بلندمدت باشد یا این که کوتاه‌مقطع. به عنوان مثالً انگیزه کلی، دارای شهرت شدن برندمان باشد که برای دو سال آینده رقم خورده و انگیزه جزئی، ارتقا 10 درصدی ترافیک وبسایت که برای 3 ماه آینده مدنظر میباشد.

البته از کجا بفهمیم که کدام انگیزه صحت دارد؟ چرا گهگاه در اولیه شیوه هدفمان برایمان بسیار مهم میباشد و با هدف آغاز میکنیم البته به‌دنبال ناامید می‌شویم؟ به چه شکل انگیزه گذاری کنیم که فیض خیر و خوبی داشته باشد؟

انگیزه گذاری اسمارت قرار میباشد پاسخ این سوال های را بدهد.

انگیزه گذاری SMART چه میباشد و از کجا آمد؟
در آخرها قرن 19، فیلسوف آمریکایی به اسم آلبرت هابارد متوجه شد که اکثری از مردم هر چه چهت نیل به منظور‌هایشان کارایی مینمایند، باخت می خورند. این مورد به خیال این نبود که آنها زرنگ نبودند یا این که تنبلی می‌کردند. هابارت عالم بود که خلل اشخاص عدم تمرکز روی اهدافشان. در واقع، مردم به یک روشی نیاز داشتند که بتوانند مراد‌هایشان را پله پله معلوم نمایند تا انرژیشان را برای چیزهای دور از هم هدر ندهند.

بالاخره در آخرها قرن بیستم، این طرز بوسیله جورج تی زمانه (George T. Doran) معرفی شد.

 

آقای زمانه مشاور در حوزه رئیس و مدیریت یک کمپانی در واشنگتن بود. وی در نوامبر 1981 نوشته ی علمی‌ای با تیتر «یک رویکرد هوشمند برای تایپ کردن هدف ها مدیریتی موجود است» منتشر کرد. این نوشته‌ی‌علمی به عبارتی انگیزه‌گذاری SMART را که نگاه جدیدی به طرز گزینش هدف ها داشت، معرفی کرد.

نحوه اسمارت (SMART) برخلاف اسمش، یک طرز هوشمند و خیره کننده و غریب وجود ندارد. قرار هم وجود ندارد که یک الگوریتم خفن و پیچیده برای هدف ها شما ارائه دهد که صحیح یا این که اشتباه بودن هدفتان را معین نماید. کلمۀ SMART از حروف اولیه 5 کلمه و واژه گرفته شده‌است که هرمورد به یک خصوصیت اشاره دارا‌هستند. 5 خصوصیت اسمارت عبارتند از:

معین  (Specific)
قابل اندازه‌گیری (Measurable)
در دسترس (Achievable or Attainable)
مطلوب و دارای ارتباط (Relevant)
عصر‌دار (Time-based or time bounded)
آقای زمانه متوجه شد که درصورتی که هدف ها این پنج خصوصیت را داشته باشد، مردم می توانند روی مراد‌هایشان تمرکز نمایند و اقبال موفقیتشان را بالا ببرند.

یک نکتۀ کوچک: خصوصیت‌های یک انگیزه آن‌قدرها هم انعطاف ناپذیر و اثبات نیستند و می بینیم که در زمان عصر خصوصیت‌هایی بدین لیست طولانی تر شده‌است. به عنوان مثالً محاسبه (Evaluated) و بازنگری (Reviewed) دو خصوصیت می‌باشند که بعد ها به انگیزه گذاری SMART بیش تر گردیده‌اند؛ ولی به حیث اینجانب این دو فعالیت خویش به خویش روی هدف ها پیاده می شوند؛ پس بهتر میباشد فعالیت را الکی پیچیده نکنیم و برویم رمز اصل قضیه.

 

 

توصیه اینجانب:
توصیه می کنم قبلی از تلاوت ادامۀ نوشته ی علمی، یک ورقه و یک اتوماتیک بردارید و یکی‌از مهمترین انگیزه‌هایتان را یاداشت نمایید. در حین نوشته‌ی علمی بتوانید هدفتان را بازبینی و تصحیح فرمائید و در پایان مشاهده کنید که چقدر عوض شده میباشد.

قطعا بخوانید: آمیخته بازاریابی: نگاهی جامع به تاکتیک یک کسب و عمل
خصوصیت‌های انگیزه SMART را بشناسیم
گفتیم که طبق طریق SMART هدفی مطلوب میباشد که مشخص و معلوم، قابل اندازه‌گیری، قابل دست‌یابی، مطلوب و دوره‌دار باشد. اکنون هر یک را غیروابسته توضیح میدهیم. بخوانید و مشاهده کنید که آیا انگیزه شما هم این خصوصیت را داراست یا این که نه.

معین بودن (Specific)


بدین سه انگیزه دقت نمائید:

میخواهم سایتم را بهتر کنم
می خواهم بازدیدکننده‌های سایتم طولانی تر شود
میخواهم بازدیدکننده‌های سایتم به 10000 نفر رسد
به حیث شما به کدام یک از این انگیزه‌ها شل‌خیس می‌اقتدار دست یافت؟

مطمئنا‍ً انگیزه پایان بدیهی‌خیس مراد ما‌را بیان میکند و دقیقاً مشخص و معلوم مینماید فیض فعالیت چه بایستی باشد. براین اساس ذهن هم شل‌خیس میتواند بر روی آن تمرکز نماید.

پس اولی خصوصیت انگیزه اسمارت به ما میگوید که انگیزه بایستی بدیهی، مشخص و معلوم و ظریف باشد. یعنی شما بایستی دقیقاً بدانید چه ‌چیزی میخواهید؟ به واژه و کلمه «دقیقاً» اعتنا فرمایید زیرا انگیزه شما بایستی ظریف و با جزئیات بیان شود.

برای این فعالیت کافیست یک‌سری سوال معمولی از خودتان بپرسید:

دقیقاً به چه چیزی می خواهم برسم؟
چه‌گونه و با چه روشی این فعالیت انجام میشود؟
آیا در جای خاصی می بایست انجام دهم؟
چه کسی میتواند به اینجانب یاری دهد؟
هنگامی انگیزه این قدر معلوم باشد، ذهنیت شما از هیاهو نجات پیدا می‌نماید و شل‌خیس میتوانید برای هدفتان برنامه‌ریزی فرمایید.

پس در‌حالتی که بخواهیم به عبارتی نمونه اول «ارتقا بازدید وبسایت» را با سوالهای بالا ظریف‌خیس کنیم، به طور پایین بیان می‌گردد:

شما میخواهید با محتوای خوب و تبلیغات، بازدیدکننده‌های سایتتان را به 10000 نفر برسانید. پس احتمالاً شما به یک مشاور در مورد بازاریابی دیجیتال نیاز دارید. و در غایت ممکن میباشد تصمیم بگیرید که مکان خاصی مثل اینستا یا این که گوگل را برای تبلیغات خویش گزینش نمائید.

میبینید! زمانی انگیزه مشخص و معلوم میباشد به راحتی آب میل کردن می‌قدرت برای آن برنامه سرازیرشد!

 

قابل اندازه‌گیری (Measurable)


هدفتان می بایست به‌سیرتکامل‌ای باشد که بشود آن را اندازه گرفت. با اندازه‌گیری به‌آسانی میتوانید بفهمید که کجای عمل میباشید، یا یک سری درصد از هدفتان عملی شده‌است.

دو انگیزه ذیل را مقایسه فرمائید:

می خواهم سایتم اضافه چشم شود
می خواهم سایتم تا انتها ماه آن‌گاه، 1000 نفر بازدیدکننده داشته باشد
در یک نگاه معلوم میباشد که انگیزه دوم به راحتی اندازه گیری میشود زیرا با Google analytics به‌راحتی میتوانید تعداد بازدید را ارزیابی فرمایید.

به عنوان مثالً در صورتی تا انتها این ماه برنده گردید ترافیک وبسایت را به 600 بازدید برسانید، 60 درصد رویه را رفته‌اید. خویش این که چه قدر از هدفتان صورت گرفته میباشد به شما انرژی میدهد که راهتان را ادامه دهید.

قابل دست یابی (Achievable or Attainable)


آیا انگیزه شما قابل دست‌یابی میباشد؟ فکر‌می‌کنید‌ پول، تخصص یا این که عصر کافی چهت نیل به هدفتان دارید؟

مطلقا بخوانید: پرسونای مشتری چه است؟ مسیری برای شعور عمیق مخاطب
در حالتی که مراد شما قابل دستیابی نباشد، احتمال ناکامی ارتقاء پیدا می­‌نماید.

طاقت فرمائید! این بدین مضمون‌ وجود ندارد که نمی­‌توانید انگیزه­‌های وسیع یا این که چیزهایی که در حیث سایر افراد غیرممکن می­‌آید برای خودتان مشخص و معلوم نمائید! اتفاقاً می­‌توانید بلند پرواز باشید البته در آغاز بایستی به صورت واقع‌گرایانه مشاهده کنید که‌این منظور شما به چه منابعی نیاز دارااست، چه امکاناتی می­‌خواهد و چه توانمندی­‌هایی را می بایست در خودتان ساخت نمائید.

فنون گزینش انگیزه‌های پهناور چه است؟

توجه نمایید که اینجا مراد انگیزه‌های تخیلی و غیر‌ حقیقی و واقعی وجود ندارد. تخیلی‌ها که از به عبارتی در آغاز تکلیفشان مشخص و معلوم میباشد و مردود میباشند. برای مثالً نگویید میخواهم انتها هفته بروم کره ماه!!

در اینجا راجع‌به انگیزه‌هایی کلام می کنیم که خیلی پهناور میباشند البته غیر ممکن نیستند. یعنی شما احتمالاً در حین حالا توان انجام آن را ندارید، البته با این اکانت مشتاقید که در آینده به آن برسید. با این انگیزه‌ها چه میکنید؟

اینگونه انگیزه‌ها را خردشان نمائید به انگیزه‌های کوچک‌خیس؛ زیرا وصال به انگیزه‌های کوچک‌ ریلکس‌خیس میباشد. آن گاه یک کدام از یکی‌از برای انگیزه‌‌های کوچک‌ترتان برنامه‌‌ریزی نمایید و به هر انگیزه که رسیدید برای خودتان جشن و پای کوبی بگیرید یا این که پاداش بدهید.

بالاخره هر روش طولانی­‌ای از گام­‌های کوچک تشکیل می‌­شود! خیر و خوبی این فعالیت این میباشد که زمانی به هر انگیزه کوچک می­‌رسید، پیشرفت خویش را شم میکنید و این شم پیشرفت به بشر هدف می‌­دهد که راهش را ادامه دهد.

خب! برای پر‌نور شدن مقاله، فرض نمائید که انگیزه شما قهرمانی عالم در حرفه تکواندو باشد. خب این انگیزه برای هر که جدید در کلاس تکواندو نام نویسی کرده خیلی وسیع میباشد. ممکن میباشد به‌برهان مسیر طولانی، هدف خویش را از دست بدهید. براین اساس آن را به انگیزه‌های کوچک تبدیل فرمائید:

انگیزه نخستین: تمام کردن کلاس های آموزشی
انگیزه دوم: جایگاه قهرمانی مسابقات استانی
انگیزه سوم: قهرمانی سرزمین
انگیزه چهارم: قهرمانی عالم
همین! می بینید؟ کلیه انگیزه‌های کوچک در مسیر انگیزه وسیع می‌باشند و شما‌را به سود نزدیک می‌نمایند.

خرد کردن انگیزه یاری میکند که ناخودآگاهِ شما بداند همگی چیز تروتمیز میباشد! و نیازی وجود ندارد روزی صد توشه موقعیت شرایط فعلی را با انگیزه پایانی مقایسه نماید و نا آرزو شود، بلکه انگیزه حال حاضر را، صرفا با پلکان بعدی مقایسه میکند!

مطلوب و دارای ربط (Relevant)


هدفی که انتخاب میکنید بایستی با هدف ها دیگرتان هم خوانی داشته باشد. همینطور توجه فرمایید که‌این مراد بایستی مطلوب شخصیت، نیاز و روحیات شما باشد.

برای پر‌نور شدن این زمینه کافی میباشد بدانید چرا بایستی انجامش بدهید؟

از خودتان بپرسید: آیا این انگیزه به عبارتی چیزی میباشد که شما می­‌خواهید یا این که نیاز دارید؟ تصور کنید که به هدفتان رسیده­‌اید، آن­ وقت چه تغییری در وضعیت شما به وجود­ می‌­آید؟ آیا این تغییر‌و تحول خوشحالتان می کند؟ یا این که تنها زیرا سایر از شما منظور‌­اند یا این که به خیال این که سایر افراد هم این عمل را انجام می­‌دهند تصمیم گرفته­‌اید چنین هدفی برای خودتان گزینش نمایید؟

همگی این سوال ها چرایی انگیزه را برای شما مشخص و معلوم می کند. هنگامی جواب این سوال‌ها را بدهید، میفهمید که‌این انگیزه متشخص، روحیات و هدف ها دیگر شما مطابقت داراست یا این که خیر.

برای فرض فرمائید یک دکان اینترنتی انگیزه خویش را ارتقاء بازدید 10 درصدی گزینش نموده است. این فعالیت چه سودی برایش دارااست؟ مردم بیش تر به سایتش راز میزنند و محصولاتش طولانی تر چشم میگردد. چشم شدن اضافه ممکن میباشد سبب ساز ارتقاء فروش محصولاتش شود و تمامی این‌ها بر پیروزی کارش اثرگذار میباشد. پس این انگیزه تماماً با انگیزه اصلی و دیگر هدف ها دکان منطبق داراست.

عصر‌دار (Time-based or Time bounded)


رسمی میباشد که می گوید امور به اندازه وقتی که دارید کش پیدا می‌­نمایند! علاوه بر این در شرایطی که میخواهید مبتلا امروز-فردا کردن نشوید بی تردید برایکارهایتان دِد-لاین یا این که ضرب­الاجل بگذارید.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که برای هر فعالیت چقدر دوره بگذارم؟ هنگامی که مشخص و معلوم می­‌نمائید می بایست عصر معقولی باشد. خیر خیلی گشوده برنامه‌ریزی فرمائید که سعی­تان نادر شود (زیرا وقت طلاست!)، خیر خیلی فشرده که در حالتی‌که هر عمل کوچکی درین در بین پیش بیاید بدون چاره گردید کارتان را عقب بیندازید و بدقول گردید.

اینجانب می خواهم سایتم 1000 نفر بازدیدکننده داشته باشد
اینجانب میخواهم سایتم تا انتها این ماه 1000 نفر بازدیدکننده داشته باشد
در شرایط دوم اینجانب یک عصر معلوم دارم؛ پس در حالتی که میخواهم تبلیغات کنم، مقاله خوب بزنم یا این که خدماتم را طولانی تر کنم، بایستی در‌این زمان انجام دهم.

از عوض کردن هدفتان نترسید
و در انتها فراموش نکنید که انگیزه SMART هم مانند هر چیز دیگری در عالم تغییر و تحول مینماید! پس هر تعدادی وقت یکبار هدفتان را باز‌بینی نمائید. هر چه به پیش میروید از تجربه‌های خودتان و از فیدبک بقیه افراد خاطر بگیرید و جاهایی که لازم میباشد هدفتان را تصحیح فرمایید. هم مراد‌های بشر و هم حالت حریم تغییر‌و تحول می‌نماید. ممکن میباشد چیزی که 2 سال پیش هدفتان بوده دیگر به کارتان نیاید. با این فعالیت شما دو فعالیت محاسبه و باز بینی را انجام می‌دهید که به SMART بیشتر گردیده بود.

صد رد صد بخوانید: بازاریابی و فروش با هم تفاوت دارا هستند!
نمونه هایی از انگیزه گذاری SMART بوسیله مدیران کمپانی‌ها
هم اکنون دیگر می دانید که یک انگیزه SMART که بخت برد بیشتری داراست، چه‌گونه گزینش میشود و چه خصوصیت‌هایی دارااست. بد وجود ندارد بدانید که شما فقط نیستید و اشخاص غالب متعددی در عالم می باشند که از همین تکنیک برای هدف ها فردی و بیزینسی خودشان به کارگیری کرده و مینمایند. درین بخش، نمونه‌هایی از انگیزه‌گذاری اسمارت به وسیله مدیران پیروز کسب‌وکارها را میخوانیم.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 30 تير 1399 ساعت: 15:48


مراد از واژه کلیدی چه می باشد؟
استدلال اهمیت لغت ها کلیدی سئو

خصوصیت های لغات کلیدی

خواسته از LSI keyword چه است؟

مضمون‌ Landing Page و گونه های آن – نکات کلیدی کاغذ فرود

طریق چک و گزینش لغات کلیدی

به کارگیری از ابزارهای آنلاین برای تعیین لغات کلیدی

یادگرفتن Keyword planner

طریق بررس درجه وب سایت شما در یک کلمه و واژه کلیدی یگانه

فهم و شعور و آشنایی محتوا و ایجاد محتوای مطلوب

نگاهی به seo محتوا و اهمیت آن

ایندکس مطالب تارنما شما بوسیله موتور های جست و جو

شناخت با Duplicate content  و برطرف کردن آن

شناخت با معنی Canonical و طریق استعمال از آن

اهمیت محتوا نو

شناخت با برچسب ها و گونه ها و گزینش درست آن ها

seo موردها داخلی تارنما On Page سئو
هدینگ ها از H1 تا H6 و شیوه به کارگیری از آن‌ها

روش سئو در مشهد عنصرها گوناگون ( تصاویر و …)

طرز استعمال از کلمه ها کلیدی در وبسایت

شناخت با تگ تیتر و ادله مهم بودن آن

شناخت با ساختار پیوند های داخلی

طریق نشانی دهی صفحه های تارنما

URL فارسی بهتر میباشد یا این که نه؟

معنی ظریف Index و ارتقا سرعت آن

خواسته از over optimization چه است؟

شناخت با معنی ظریف Robots.txt

نگاهی به سئو تالارهای رای زنی

seo مورد ها سئوی آف پیج Off page سئو
سئو آف پیج در یک نگاه و توضیحات بدون نقص

بک لینک و پیوند چه است؟

اشکال پیوند ( لینک و پیوند داخلی- لینک و پیوند فرنگی)

پیوند های Follow و Nofollow

seo لینک و پیوند های داخلی

طرز های تولید بکلینک
مراد از Link farm چه می باشد؟

تاثیر شبکه‌های‌مردمی

CTR چه است و به چه شکل ارتقا پیدا مینماید

نقشه وبسایت – Site map

Bounce rate چه می باشد؟ کلیه چیز در رابطه دفع استفاده کننده

Google Penalty چه میباشد؟ همگی چیز در رابطه آن

شناخت با Google Analytics

فراگیری بی نقص Search console (وبمستر گوگل)

سرچ کنسول چه است؟

روش تثبیت وبسایت و تایید آن در سرچ کنسول

شیوه تعریف‌و‌تمجید وب سایت مپ در سرچ کنسول

اطلاع از پیام های اخطار گوگل

شناخت با منو Over View

شناخت به منو Performance

شناخت با طرز Index کردن به صورت دستی

شناخت با منو Breadcrumb

شناخت با منو mobile usability

طریق افزودن استفاده کننده و انتخاب سطح دسترسی

باز‌بینی Robots.txt و بازنویسی آن

شیوه ها و ابزارهای سئو سرعت وب سایت
واحد سنجش تاثیر سرعت وب سایت در بهینه سازی

تاثیر هاست و مکان سرور در سرعت وبسایت

باز نگری سرعت بارگذاری تارنما و حجم آن

کاهش حجم تصاویر در تارنما

کاهش و یا این که کمباین کردن پوشه های js و css

پباده سازی ریسپانسیو وبسایت

شناخت با مفهو AMP

بهینه سازی چه میباشد؟
تعاریف زیادی برای seo وجود دارا هستند ولی شاید او‌لین و معمولی‌ترین تعریف‌و‌تمجید برای آن، این میباشد که بهینه سازی ورژن کوتاه گردیده‌ی عبارت Search Engine Optimization میباشد. به‌این معنی که seo در واقع باصرفه‌سازی وبسایت برای موتور‌های کاوش میباشد. البته انگیزه اصلی بهینه سازی موتورهای کاوش وجود ندارد بلکه انگیزه آن رضایت استفاده کننده است. سیستم گوگل در واقع اعتنا بالایی به رضایت یوزرها از حاصل کاوش داراست و همت میکند تا وب سایت‌هایی را در مرتبه‌های بالا قرار دهد که محتوای آن ها برای یوزرها رضایت بخش میباشد.

برای کسب برد در بهینه سازی بایستی بیشتراز هرچیزی به رضایت استفاده کننده اعتنا فرمایید. رضایت استفاده کننده از محتوای شما، به دست اندرکاران مختلفی بستگی داراست. ادبیات شما، کیفیت محتوا و داده ها ارائه گردیده، طریق اکران و ارائه محتوا، سرعت تارنما، اکران درست در تلفن همراه، جواب‌گویی به سوالهای یوزرها و بخش اعظمی از موردها دیگر بر رضایت استفاده کننده از وب سایت شما تاثیرگذار میباشد.

بهینه سازی درواقع به‌خواسته افزایش عملکرد تارنما براساس استانداردهای موتورهای کاوش و جذب یوزرها بیش تر، انجام می‌پذیرد. فاکتورهای اکثری وجود دارا‌هستند که بر بهینه سازی وبسایت تاثیر میگذارند. همانند نمونه‌هایی که گفته شد از کلمه ها به‌فعالیت رفته در متن و محتوا تا لینک و پیوند‌های محل ورود به وب سایت شما از تارنما‌های دیگر، به کارگیری از لغت ها کلیدی مطلوب و استفاده صحیح آنها و … را seo نیز می‌نامیم.

الگوریتم‌های گوگل
الگوریتم‌های نو گوگل، سعی میکنند تا اخلاق و رفتار یوزرها هنگام کاوش را نظارت کرده و متناسب با استعمال از به عبارتی نتیجه ها را با صرفه و درجه‌بندی نمایند. هر وقتی که استفاده کننده عبارتی را در گوگل کاوش می‌‌نماید و یک یا این که یکسری فیض نخستین را در پیشنهادات گوگل را گزینش خواهد کرد. گوگل به تعیین یوزرها دقت متعددی خواهد کرد. به‌ تیتر نمونه در‌حالتی که یک تارنما در درجه پایینی از نتیجه ها گوگل باشد البته یوزرها متعددی بر روی آن کلیک نمایند، گوگل منزلت این تارنما را بهبود خواهد اعطا کرد.

 

علاوه‌بر این دوره حضور یوزرها در یک وبسایت تا جستجوی مجدد در گوگل اهمیت خاصی خواهد داشت. از هنگامی که استفاده کننده وارد وب سایت شما می شود تا‌زمانیکه دوباره به عبارتی عبارت یا این که عبارت شبیه‌ای را در گوگل کاوش مینماید،Dwell Time نامیده میگردد. یادگیری seo شاید شایسته ترین مورد برای گام بر پلکان‌های شکوفایی و رونق کسب و عمل باشد به همین عامل میباشد که فراگیری بهینه سازی در مشهد بوسیله تارنما یاراپلاس با خبره‌ترین اساتید انجام می‌پذیرد.

 

 

 

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 184 تاريخ : شنبه 28 تير 1399 ساعت: 14:21

گروه آنتی اسپم گوگل برای جنگ با بهینه سازی کلاه سیاه
بنظر شما گوگل توجهی به‌این تکنیک ها و داده ها در سطح سئو سایت ندارد؟ مجموعه نبرد با اسپم گوگل به طور مداوم درپی شناسایی نقاط ضعف الگوریتم ها و بهبود فرایند جايگاه بندی نتیجه ها می‌باشند و با دقت به بها میلیارد دلاری این شرکت خیلی خوش بینانه میباشد که تصور کنیم این تکنیک ها و داده ها بوسیله آنان رصد نمی‌شود.
 
3- تضمینی برای تاثیرگذاری این شیوه در آینده وجود ندارد
بیش تر تکنیک های seo کلاه سیاه مشابه به خاطره میباشند! یعنی در دوران های هنگامی مشخصی گزینه به کارگیری قرار میگرفتند و اتفاقا تاثیر متعددی بر رده آن تارنما ها داشته اند اما اینک می‌دانیم که خیلی از آنان عملکرد قبلی را ندارند. نکته بسیار مهمی که کمتر به آن پرداخته می‌گردد سرانجام تارنما هایی میباشد که در آن دوره از این تکنیک ها به کارگیری میکرده اند، طولانی تر آن ها مجموعاَ از نتیجه ها گوگل حذف شدند یا این که با کاهش جايگاه شدیدی روبرو شدند.
 
قدمت تکنیک های کلاه سیاه کوتاه میباشد و هرچقدر تاثیرگذاری و تلاش آنان طولانی تر باشد عمرشان نیز کوتاه خیس خواهد بود.
فضای رقابتی بهینه سازی موجب گردیده تا ابزارهای متعددی برای چک عمل رقبا در وب پباده سازی شوند. این ابزارها به ما یاری می کنند تا محتوا، پیوند سازی، ساختار ورقه و یا این که هر اتفاقی که در تارنما های دیگر می افتد را به راحتی نظارت کنیم. در سود در حالتی‌که سایتی در مقطع کوتاه و سوای رعایت استانداردهای بهینه سازی کلاه سپید منزلت کسب نماید تخت‌گاز گزینه دقت رقبای خویش قرار گرفته و بررسی می‌گردد.
 
به محض اینکه یک تکنیک، اثربخشی بالایی داشته باشد آیتم دقت متخصصین متعددی قرار خواهد گرفت. درین بین تارنما هایی می باشند که ریسک به کارگیری از تکنیک های seo کلاه سیاه را شعور کرده اند و به جای آنکه به‌این عده بیشتر شوند گزارش هایی را برای گوگل ارسال مینمایند. این مراحل از روش فرم ارسال گزارش اسپم به گوگل انجام میگردد.
 
گزارش تکنیک های seo کلاه سیاه به گوگل
در حالتی که گوگل متوجه شود که‌این شیوه، تهدیدی برای جايگاه بندی حقیقی نتیجه ها میباشد با گاز تمهیداتی را برای رویا رویی پیدا کرده و با به روز الگوریتم های خویش رویه به کارگیری از این تکنیک را خواهد بست. درین حالت تارنما هایی که با به کار گیری از این شیوه ها مقام و بازدید خیر و خوبی داشته اند به یکباره کلیه چیز را از دست داده و کم کم می توانند از جریمه های سنگین گوگل گریزو فرار نمایند.
 
برای اخذ بلیط بدون‌پولِ بازدید از گلشن وحش گوگل به ورقه الگوریتم های گوگل مراجعه کنید.
 
4- دلیلی برای اعلام همگانی تکنیک های حقیقی و واقعی کلاه سیاه وجود ندارد
همانگونه که گفتیم تکنیک های کلاه سیاه تا وقتی کارآمد می باشند که آیتم به کارگیری عموم قرار نگرفته باشند، در فیض اعلام همگانی یا این که یادگرفتن این شیوه ها یکی مهم ترین عارضه ها شناسایی آن‌ها به وسیله گوگل می‌باشند.
 
بهینه سازی یک کدام از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال میباشد و کسب منزلت مطلوب در کلمه ها مهم و مالامال رقابت بها دنیوی بسیار متعددی خواهد داشت. به کار گیری از این تکنیک ها و پیروزی در یک پروژه می تواند درآمد بسیار بالایی را به یار و همدم داشته باشد در مقابل، فراگیری آن به طور مجانی و یا این که حتی در ازای اخذ وجه نمیتواند به به عبارتی اندازه درآمدزا باشد.
 
تکنیک های کلاه سیاه تا وقتی کارآمد می باشند که آیتم به کار گیری عموم قرار نگرفته باشند
در صورتی‌که کسی پیروز شود راهی برای فریب موتورهای کاوش و بهبود موقعیت تارنما خویش پیدا نماید، بسیار بعید میباشد که آن را در مشت سایر افراد قرار دهد؛ در حالیکه اضافه ابزارها یا این که فراگیری های ارائه گردیده در‌این حوزه با ارزش هایی تحت قابل دسترسی می‌باشند.
مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو سایت, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 25 تير 1399 ساعت: 17:57

 محتوای اسکن گردیده در‌این شیوه از مطالب تارنما‌‌ها و صفحه ها دیگر اسکن‌‌برداری می‌‌فرمایید البته می بایست بدانید با انجام این عمل خیر صرفا از سوی الگوریتم‌‌های گوگل جریمه می‌‌گردید سئو در مشهد بلکه منجر می‌‌گردید اعتبار و نام و نشان وب سایت‌‌تان تحت سوال برود. بیش تر بخوانید : نکات کلیدی در ساخت محتوا کامنت‌‌های اسپم یکی از دیگر از تکنیک‌‌های بهینه سازی کلاه سیاه گذاشتن کامنت اسپم در تارنما‌‌های دیگر میباشد این چنین که شما لینک و پیوند‌‌های تارنما خویش راتحت پست‌‌های وب سایت‌‌های دیگر می‌‌گذارید که از لحاظ محتوا و قضیه هیچ ارتباطی با آن وبسایتندارند. صفحه ها دروازه‌‌ای Doorway Pages ساخت صفحه های Doorway یک کدام از دیگر از ترفند های seo کلاه سیاه میباشد. در واقع این صفحه ها از حیث محتوایی ارزشی ندارند صرفا حکم پلی رادارا‌هستند که استفاده کننده به واسطه آن در صفحه ها اینترنتی در هم اکنون چرخش میباشد در حالی که به فیض دلخواه خویش نمی‌‌برسد. خرید پیوند خرید پیوند، یکی بدترین تکنیک‌‌های seo کلاه سیاه میباشد. با این که‌این طرز ریسک بالایی داراست اما جزو شیوه‌‌هایی میباشد که وبمستران همچنان از آن به کارگیری می‌‌نماینددر‌این نحوه شما پیوند متبوع خویش را به سایتی می‌‌دهید و در قبال آن به طور ماهانه یا این که مستمر پولی را پرداخت می‌‌نماییددستکاری مقاله‌ها این طرز هم همانند شیوه اسکن‌‌برداری میباشد با این تفاوت که با عوض کردن جمله ها نوشته‌علمی و تثبیت یکنوشته ی علمی تازه، سعی بر گمراه کردن گوگل دارید. محتوای نامرئی درین شیوه بهینه سازی کلاه سیاه لغات کلیدی را به صورتی که با رنگ دورنما کاغذ یکی‌از باشد در متن قرار می دهید. به گویشمعمولی‌‌خیس از کلمه ها کلیدی نامرئی در مطالب خویش استعمال می‌‌فرمایید. با این عمل این لغاتاز سوی موتورهای کاوش قابل مشاهده اما از حیث یوزرها نهفته می‌باشند .

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 15:45


تگ تیتر مقاله چه است؟ یا این که تعیین تگ تایتل مطلوب برای بهینه سازی؛ یا این که شیوه تعیین تیتر مطلوب برای نوشته ی علمی؛ یا این که تعیین تایتل مطلوب برای پست یا این که نوشته، احتمالاً مواقعی می باشند که شما‌را به سایت میمونی‌ها کشانده و انتظار دارید که یک جواب بی نقص و جامع در این مورد اخذ فرمائید. در شغل های پیشین و در  سئو در مشهد که تا قبل از اینً عمل کرده‌ام، مثال‌های مختلفی از عنا وین و تایتل ها را برای مطالب گزینش می کردم و برخورد موتورهای کاوش را نسبت به آنان بازنگری کردم. خوشبختانه، نتیجه ها با مطالبی که در بقیه اینترنت‌تارنما‌ها عرضه میشد شبیه بود و در بعضا مورد ها نیز تفاوت‌هایی وجود داشت که در‌این مقاله به آن‌ها خوا‌هیم پرداخت.

متا تگ‌ها (Meta tags) چی میباشند؟
متا تگ‌ها (Meta tags) در تیتر مقاله

یکی مهم‌ترین ابزارهایی که در seo میتواند به راهنمائی موتورهای کاوش و خزنده‌های آن‌ها در وبسایت ما یاری دهد، متا تگ‌ها می‌باشند. متا تگ‌ها نصیب‌هایی از HTML می باشند که داده ها مرتبط با یک برگه اینترنت را برای موتورهای کاوش و بازدیدکنندگان وبسایت ارائه میدهند. معمولاً برای نشان دادن متا تگ‌ها در کدهای یک تارنما از تگ به کارگیری می‌گردد و به دو گونه کلی تقسیم می شود:

تگ تیتر یا این که تگ تایتل
تگ توضیحات یا این که تگ متادسکریپشن
چگونگی استعمال از تگ متا دیسکریپشن را به بقیه مطالب اختصاص خوا‌هیم اعطا کرد و در آنان به صورت غیر وابسته توضیح میدهیم که بایستی چه قوانینی داشته باشد، ولی در‌این مقاله موضوع تگ تایتل تحت عنوان مهمترین متا تگ‌ها آیتم دعوا قرار می گیرد.

تگ تایتل (Title tag) یا این که تیتر مقاله چه می‌باشد؟
تیتر مقاله یا این که تگ تیتر به‌این برهان استعمال می‌گردد که به موتورهای کاوش و بازدیدکنندگان نشان دهد که کاغذ متبوع در رابطه چه موضوعی و چه کلید کلمه و واژه‌ای مهیا سازی شده‌است. تگ ه تیتر در مکان‌های گوناگون و در سرتاسر اینترنت اکران داده می‌گردد و حتی‌در زبانهای گوناگون نیز ترجمه نمی شود.

دیدنی میباشد بدانید که تیتر یک کاغذ حتی تحت عنوان یک انکر تکست در هنگام به اشتراک گذاری مطالب در بقیه وبسایت‌ها و شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی کار خواهد کرد. درضمن این تیتر در کلیه موتورهای کاوش به طور یک لینک و پیوند وسیع آبی رنگ نشان داده میشود که یوزرها بر روی آن کلیک کرده و به وبسایت شما انتقال داده می‌گردد. پس در‌صورتی‌که به صورت کلی تگ تیتر را تحت عنوان پل ارتباطی کاغذ سایت ما با یوزرها و موتورهای کاوش معرفی کنیم، شاید تعریف و تمجید بهتری باشد.

تیتر مقاله کجا نوشته میشود؟
در‌حالتی که از سبک سنتی و سابق برای تایپ کردن مطالب خویش به کارگیری می کنید، در نصیب از کد نویسی HTML خویش می توانید از این تیتر به کار گیری فرمائید. نحوه تایپ کردن تگ تایتل در این راه به طور پایین میباشد:

 

 

 

ولی امروزه وضعیت به شکلی پیش می‌رود که اکثر یوزرها و نویسندگان از سیستم‌های رئیس محتوا یا این که CMS ها به کار گیری مینمایند. این سیستم‌ها فعالیت یوزرها را بسیار بی آلایش‌خیس کرده و محل مشخصی برای تایپ کردن تگ تایتل در مشت آن ها قرار می دهند. درصورتی که از افرادی می باشید که از وردپرس به کار گیری میکنید و یواست نصب کرده‌اید محل مشخصی برای تایپ کردن تیتر مقاله در چنگ دارید در نصیب تحت آن میتوانید تحت عنوان مقاله خویش را مشاهده کنید. محل تایپ کردن و همینطور روش قرار گیری تایتل یک مقاله در تصویر پایین به نیکی نشان داده شده‌است.

روش اکران تیتر مقاله

چرا تیتر مقاله بسیار مهم میباشد؟
تیتر مقاله شایسته ترین و بدیهی‌ترین عنصر در یک سود کاوش میباشد و به همین برهان بخش عمده‌ای از فرایند تصمیم گیری درخصوص اینکه بر روی فیض کاوش کلیک شود یا این که نه، با اعتنا به همین مسئله انجام میگیرد. در واقعیت این تگ تیتر میباشد که استفاده کننده در موتورهای کاوش میبینند و با رعایت آن تصمیم میگیرد که بر روی مقاله متبوع کلیک نماید یا این که نه.

مقاله تکمیلی بهینه سازی چه میباشد و چرا می بایست صورت پذیرد؟
آیا تگ تیتر قادر است تحت عنوان یک فاکتور مرتبه بندی و seo مصرف شود؟
با دقت به داده ها به دست آمده از وب سایت MOZ، تیتر مطالب تحت عنوان یکی مهم ترین موادتشکیل دهنده کاوش در کاغذ در لحاظ گرفته گردیده‌اند. به این ترتیب هرچه تگ تایتل دربرگیرنده کلید کلمه و واژه‌ها و لغت ها کلیدی باشد، احتمال بیشتری می‌رود که در جايگاه بندی وب سایت مبنی بر لغات کلیدی تأثیر گذار باشد. اما seo این طرح و تغییر تحول آن با اعتنا به فاکتورهای موتورهای کاوش، اهمیت اکثری دارااست.

چه‌طور می توانیم یک تگ تیتر عالی بنویسیم؟
از نقطه حیث بهینه سازی، تیتر می بایست دربرگیرنده تمام عبارات کلیدی متبوع ما باشد و همانگونه که در ابتدا به آن اشاره کردیم، بسیار مهم میباشد که اصلی‌ترین واژه و کلمه کلیدی در اولِ تیتر قرار گیرد و بعد از آن واژه‌ی کلیدی دوم و در غایت اسم تجاری و مارک شما آورده شود. اما فراموش نکنید که مدام قرار به چنگ آوردن عبارات کلیدی در اولِ تیتر قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد و در بعضی مورد ها ممکن میباشد ناچار گردید آنان را در محل‌های دیگری قرار دهید.

کلید واژه و کلمه – کلید کلمه ثانویه | اسم تجاری

یک تیتر یا این که یک نوشته مدام برای یک خواننده و بازدیدکننده نوشته میشود و در وهله دوم بایستی به موتورهای کاوش دقت فرمائید. پس عملکرد فرمائید ترتیب کلمه ها کلیدی و صورت تیتر مقاله به صورتی باشد که بازدید کننده با آن رابطه بهتری بگیرد.

مختصری بر سئو تیتر مقاله
در صورتیکه می خواهید یک تیتر مقاله ایده آل از نگاه بازدیدکننده و از نظر بهینه سازی بنویسید، موردها پایین را به خیال داشته باشید:

ارتفاع تیتر مقاله: به خیال داشته باشید که ارتفاع تیتر مقاله نباید از ۵۰ تا ۶۰ کاراکتر طولانی تر باشد که مسافت‌ها و بقیه علائم را نیز دربرگیرنده میشود؛
قرار دادن کلمه ها کلیدی: مهمترین لغات کلیدی بایستی در اولِ تیتر آورده شوند و سپس عبارات کلیدی با اهمیت کمتر قرار داده شود؛
مارک و اسم تجاری: در حالتی که اسم کمپانی یا این که حتی اسم تارنما شما بخشی از کلمه ها مهم کلمه و واژه کلیدی وجود ندارد، عملکرد فرمایید تگ تایتل را به شکلی بنویسید که نام تجاری شما در انتهای تیتر قرار گیرد:
تگ‌های تیتر را تکرار نکنید: در واقع برای هر کاغذ شما می بایست یک تیتر اختصاصی داشته باشید و از تکرار کردن آن‌ها بپرهیزید، چون این فعالیت بر مراحل اکران تارنما شما تأثیر منفی خواهد گذاشت و احتمالاً seo تارنما را ذیل تأثیر قرار می دهد.
تیتر‌ها رو دارای ربط گزینش نمایید: یک تیتر بایستی نمایشی مختصر و موثر از محتوای ورقه باشد و یک تعریف کلی از آن ارائه دهد؛
تایپ کردن تیتر با کلمه ها کلیدی تکراری: کلمه ها کلیدی برای seo مطلوب می‌باشند، ولی تکرار کردن آن ها در یک تیتر یا این که حتی‌در متن یک مقاله خسته کننده و آزار دهنده میباشد و موتورهای کاوش نیز به شدت با آن عکس العمل می‌نمایند. پس مدام عملکرد فرمایید که تیتر مقاله خویش را تنها برای بازدید کنندگان و مراجعین وبسایت خویش بنویسید.
تگ هدینگ یا این که
 را به شکلی تعیین نمایید که با تیتر متعدد باشد: این طرز به شما این بخت را میدهد که مانور بیشتری بر روی کلمه ها کلیدی خویش داشته باشید و اقبال بالاتری در کسب مرتبه اضافه در موتورهای کاوش به دست بیاورید.
آیا گوگل میتواند تگ تایتل مارو فسخ یا این که ویرایش نماید؟
بعضی وقتها آری! در بعضا مورد ها، در‌صورتی‌که گوگل تیتر شمارا دوست نداشته باشد، ممکن میباشد که آن را برای حاصل موتورهای جستجوی خویش ویرایش نماید و داده ها آن را از توضیحات متا (متا دیسکریپشن) محتوای ورقه اخذ می کند. احتمالاً سود فعالیت به صورتی که شما دوست دارید نخواهد بود و ممکن میباشد بر پروسه حرکتی وبسایت شما نیز تأثیر بگذارد. براین اساس بایستی اطمینان نتایج فرمائید که برچسب تیتر شما کاملا دارای ربط، توصیفی، بی نیاز از عبارات کلیدی، قابل قرائت و دارنده ارتفاع مطلوب باشد.

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 212 تاريخ : شنبه 21 تير 1399 ساعت: 15:01

7- XML sitemap در وب سایت شما موجود است
فولدر sitemap.xml در واقع لیستی از صفحه ها متفاوت وب سایت شما به حساب می‌آید. با استعمال از آن مطمئن میشوید که موتورهای کاوش هیچ یک از نصیب‌های مهم تارنما شما‌را از دست نخواهند اعطا کرد. همینطور این فولدر در پست تایپ‌های متفاوت مثل نوشته‌ها، صفحه‌ها، محصول ها و … میتواند جور بندی شود و مشتمل بهترین سئو کار بر تعداد عکس‌ها و مورخ نهایی تغییرات پست تایپ مربوطه میباشد.

چنانچه شالوده یک تارنما به صحت سازه گردیده باشد، عملا به sitemap.xml نیازی نخواهید داشت البته به کار گیری از آن ضرری برای وب سایت شما ندارد و پیشنهاد می شود از آن به کار گیری نمایید. شما با امداد پلاگین yoast بهینه سازی می توانید نقشه تارنما خویش را ساخت نمائید. اینگونه یک کدام از دیگر از خصوصیت های فنی بهینه سازی را رعایت کرده‌اید.

xml site- راه‌اندازی نقشه گوگل 
ایجاد نقشه وبسایت
8- به کارگیری از تگ‌های Hreflang
در صورتیکه وبسایت شما بیشتراز یک مملکت را انگیزه قرار میدهد که در آن کشورها از یک لهجه مشترک به کارگیری می شود، بایستی به موتورهای کاوش امداد فرمائید تا بفهمند می خواهید از کدام کشورها و لهجه‌ها، مخاطب جذب فرمائید. در‌این‌صورت‌ موتورهای کاوش می توانند حاصل بهتری را براساس منطقه جغرافیایی یوزرها به آنها اکران بدهند.

تگ‌های Hreflang به شما امداد مینمایند دقیقا همین عمل را انجام دهید. با به کارگیری از آنها میتوانید انتخاب فرمائید ورقه خاصی از وبسایت شما برای کدام میهن و لهجه مطلوب میباشد. همینطور این عمل سبب ساز عدم بوجود داخل شدن محتوای تکراری در وب سایت شما میگردد.

اما seo کردن وبسایت‌های یکسری زبانه پاره ای به اعتنا و تخصص نیاز دارااست. درصورتی که که یک وبسایت یک‌سری زبانه دارید، می توانید از یک کارشناس بهینه سازی یاری بگیرید.

سود گیری
seo کردن یک تارنما از کارداران بسیار مهم در جذب یوزرها به شمار می‌رود. در‌حالتی که وب سایت شما در حاصل اول گوگل باشد، ترافیک متعددی را جذب خواهید کرد که در برد کسب و فعالیت شما تاثیر متعددی دارااست. درین نوشته‌ی علمی به باز‌بینی خصوصیت های فنی seo پرداختیم که می تواند در درجه تارنما شما بسیار موءثر باشد. در واقع این تکنیک های برتر seo جزء آیتم‌های مهمی می‌باشند که چنانچه بر آنان مسلط گردید دیگر نیازی به متخصصین seo ندارید و خودتان به راحتی وبسایت خویش را بهینه سازی میکنید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سئو کار, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 17 تير 1399 ساعت: 17:33


دیجیتال مارکتر چه است؟ در دیجیتال مارکتینگ سئو در مشهد این فرد بایستی دارنده چه مهارتهایی باشد؟ در نوشته ی علمی آموزشی پایین به همه این سوال ها جواب داده شده‌است.
3 اسفند 1397 - 9:28 - ارسال گردیده بوسیله سینا عسکری

1 0
دیجیتال مارکتر

دیجیتال مارکتر چه چیزی است؟ بازاریابی دیجیتال اکنون یکی‌از رشته های پر استفاده در عالم میباشد. دنیای آنلاین کلیه چیز را تغییر تحول داده میباشد و بازاریابی نیز ماهیتی دیجیتال به خویش گرفته میباشد. شبکه‌های‌مردمی، نشانی اینترنتی مارکتینگ یا این که بقیه شبکه های ارتباطی ابزارهایی می باشند که دیجیتال مارکترها از آن فایده می‌برند.

برای اینکه یک دیجیتال مارکتر پیروز باشید می بایست مهارت های خاصی را داشته باشید تا بتوانید عمل خویش را در اختیار گرفتن و ارزیابی نمایید و امور را به شایسته ترین صورت ممکن انجام دهید. ما لیستی از 20 مهارت لازم را برای شما گردآوری کرده ایم و توضیحات مختصری را در باب آنها ارائه کرده ایم. در صورتی‌که هریک از این مهارت ها را ندارید همت نمائید آنان را تقویت فرمائید. 10 مهارت اولیه مرتبط با خصوصیت های فردی میباشد و 10 مهارت پایان مرتبط با خصوصیت های ماهر است.

مهارت های قابل انعطاف یا این که شخصیتی دیجیتال مارکتر
شما در باب دیجیتال مارکتینگ بایستی چندین خصوصیت شخصیتی داشته باشید تا ریلکس خیس مسائل را حل و فصل فرمایید و مدام نظرات و نحوه های دیدنی توجهی را ارائه نمایید. این مهارت ها عبارتند از:

فضولی: مدام عملکرد فرمایید از مورد ها گوناگون در حوزه‌ ِ کاری خویش راز در بیاورید مطمئنا خسارت نخواهید کرد.
مشقت: سرسخت باشید و از مواجه شدن با ایرادات نهراسید.
نسبت به یادگیری مشتاق باشید و خوب گوش فرمائید و مورد ها لازم را حافظه بگیرید.
خویش را با حالت وفق دهید و اذن ندهید وضعیت بر شما چیره شوند. مشتریان خویش را شناسایی فرمائید و سازوکاری مشتری پسند اتخاذ فرمایید.
مولتی تسکینگ یا این که امکان انجام چندین عمل را خاطر بگیرید. این برای دیجیتال مارکترها مثل سوخت موشک در هنگام سرعت به دست آوردن میباشد.
به اذهان و ایده های سایرافراد احترام بگذارید و قضایا را از دید آنها نیز باز نگری نمائید و احتمالا ایده های بکری نیز از این شیوه پیدا خواهید کرد.
تعامل داشته باشید. با اینکه عمل شما آنلاین میباشد ولی شما در غایت یک بازاریاب میباشید و عمل اصلی بازاریاب تعامل با مشتریان میباشد.
اصول کاری کارکشته داشته باشید و اما فرسایشی هم فعالیت نکنید. زمانی برای تفریح و لذت بردن هم داشته باشید تا فعالیت کردن برای شما شادی بخش خیس شود.
صداقت رده شما‌را هم در دور و بر فعالیت و هم دربین مشتریان و مراجعین فراتر می‌برد.
شجاعت بیان کردن «اینجانب نمی دانم» را داشته باشید. هنوز اکثری از چیزها در عالم وجود دارا هستند که شما آن‌ها‌را نمی دانید و بایستی حافظه بگیرید. پس مدام در اکنون یادگیری باشید.
مهارت های دیجیتال مارکتر

 

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 17 تير 1399 ساعت: 17:15

 خوب بهتر از قبلی از هر چیز از شما بپرسم انگیزه اصلی شما از ارتقاء دامین اتوریتی سایتتان چه می‌باشد؟ همگی ی ما می‌دانیم (DA (Domain Authority به وسیله Google به کارگیری نمی‌شود و تاثیر مستقیمی بر مرتبه بندی شما ندارد پس بهتر میباشد البته ارتقاء دامین اتوریتی نیازمند رعایت نکاتی میباشد که در فیض رعایت این نکات شما به انگیزه اصلی خویش که بهبود seo وب سایت آیتم نظرتان میباشد می‌رسید.

DA بالا بهتر از DA تحت میباشد، پس سئو در مشهد خوب میباشد که برای DA اضافه کارایی میکنید، ولی DA بالا نباید انگیزه پایانی شما باشد.

ممکن میباشد این سوال برای شما پیش بیاید که پس DA یا این که به عبارتی دامین اتوریتی غیر قابل به کارگیری میباشد؟

بایستی بگوییم دامین اتوریتی غیر قابل به کارگیری وجود ندارد و مانند هر متریک دیگری برای بعضا از اشخاص و صنفها اهمیت داراست. چون یک ادراک نسبی از کیفیت وب سایت شما به یوزرها می دهد و یک زمان رقابتی را برای تارنما های شبیه ساخت می کند. فهمیدن این مورد که DA وب سایت شما 48 میباشد به تنهایی بی خودی میباشد البته درک کردن اینکه DA شما 48 میباشد و وب سایت هایی که در نتیجه ها کاوش در کنار شما قرار میکیرند DA فی مابین 30-45 دارا هستند قادر است بسیار اثرگذار باشد. به همین ترتیب، درک کردن اینکه رقبای احتمالی شما دارنده DAs فراتر از 80+ می‌باشند به شما در هدر نرفتن پول و زمانتان یاری می نماید چون وصال به DA بالای 80 کاری بسیار بسیار مشقت بار و دشوار می باشد.

دامین اتوریتی

با دقت به مطالب بالا چنانچه تصمیم به ارتقاء DA خویش دارید پس با ما همپا باشید.

اخذ لینک و پیوند های کار کشته طولانی تر
شوکه کننده میباشد، اینجانب میدانم، ولی به چنگ آوردن پیوند از وبسایت ها و صفحه های توانا که درجه مناسبی در نزد گوگل دارااست قادر است موجب ارتقا DA و PA وب سایت شما بشود. حتی در شرایطی که بخواهید DA خویش را نادیده بگیرید گشوده هم به دست آوردن لینک و پیوند کار کشته برای دامنه و seo وبسایت شما اثرگذار میباشد پس تردیدی در‌این مسئله نداشته باشید!

حذف لینک و پیوند های اسپم از وب سایت خویش
دقت داشته باشید که "پیوند اسپم" به معنای پیوندهای نادر اقتدار وجود ندارد. تماما طبیعی میباشد که بعضی از پیوند ها را از دامنه ها و صفحه های معدود توان داشته باشید و در اکثری از موردها هم برای جستجوگران مطلوب و اثر گذار میباشد. امتیاز اسپم های Moz بسیار پیچیده میباشد، ولی در هر چهره زمانی امتیاز اسپم سایتی بالاست بهتر میباشد پیوند های آن را از دامنه خویش حذف کنیم.

نوشته‌ی علمی دارای ربط: شناخت با اشکال بک پیوند، طرز های ایجاد آن و تاثیر پیوند سازی در seo وبسایت

اخذ پیوند از وب سایت هایی با ترافیک اضافه
امتیاز DA ما همینطور بستگی بدین قضیه داراست که آیا پیوند های ما از سایتهای مشروع با ترافیک حقیقی وواقعی آمده میباشد یا این که نه؟ چون این یک علامت قادر برای موتورهای کاوش است. پس همت نمایید در هنگام خرید و یا این که ساخت بک لینک و پیوند بدین نکته اعتنا داشته باشید که وب سایت منشا آمار حقیقی و واقعی از مرتبه های خویش به شما ارائه می‌دهند.

4- یک دامنه با اسم خوب و مرتبت با مسئله مطالب سایتتان تعیین فرمائید
درصورتی که عمل خویش را جدید آغاز نموده اید، اسم دامنه خویش را به طوری گزینش نمائید که مربوط به قضیه کلی تارنما شما باشد. این مورد تاثیر به سزایی در ارتقاء دامین اتوریتی شما دارااست. شما حتی می‌توانید یک دامنه دیرین را خریداری فرمایید تا بدون چاره نباشید وقتی را صرف ارتقا قدمت دامنه خویش نمایید.

5-محتوا صفحه ها خویش را seo فرمایید
تمام کد های برگه را از پاراگراف برچسب های تیتر خویش، تگ های تصویر alt و محتوای خویش سئو فرمایید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 194 تاريخ : شنبه 14 تير 1399 ساعت: 17:51


seo در ASP .NET | فراگيري بهینه سازی ASP .NET MVC seo در ASP .NET | فراگيري بهینه سازی ASP .NET MVC در اين نوشته‌ی علمی به شيوه بهينه سازي و seo اينترنت وب سایت هاي ASP .NET مي پردازيم . اين نوشته‌ی علمی دربرگیرنده سه بخش كلي seo اين جور وبسايت ها در حوزه هاي محتوا، يو آر ال و ايندكس شدن مي‌باشد . به واسطه بهینه سازي اين موارد سکو سايت شما افزايش پيدا كرده و نرخ كليك وبسايت در نتايج كاوش افزايش خواهد يافت .

بهترين بهینه سازی كار
1 . محتوا در اولي بخش نگاهي به زمینه محتوا سئو در مشهد در اينترنت سایت هاي ASP .NET خوا‌هيم پرداخت تا بتوانيد محتواي اینترنت سايت را در بهينه ترين موقعیت ممكن در دسترس موتورهاي کاوش قرار دهيد . 
كيفيت محتوا در حالتی‌که هدفتان كسب سکو در بلند زمان میباشد، اهميت كيفيت محتوا را هيچگاه نبايست دست اندك بگيريد . درصورتي كه يوزرها اینترنت وب سایت متوجه كيفيت محتوا شوند، در اينترنت اینترنت سايت هاي خويش به آن لينك داده و يا دستكم آن را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك مي گذارند . هر چقدر كيفيت محتوا اكثر باشد، احتمال كسب مرتبه بهتر، بيشتر خواهد شد . هيچ مسير ميانبري براي رسيدن به اين انگيزه نیست، ولي با استفاده از برخي تكنيك ها مي توانيد زودتر به خواسته خویش برسيد . به تيتر نكته نهايي، در هنگام توليد محتوا همیشه كاربران را در حق اولویت فعالیت هاي خويش قرار دهيد . 
تيتر کاغذ و متا تگ ها هر يك از برگه هاي اينترنت اینترنت سايت بايستي داراي يك تيتر باشد . اين تيتر در بخش قالب MVC هم مشتمل بر مارک آپ هايي براي تعيين تيتر کاغذ میباشد: 
شما مي توانيد مقدار ViewBag .Title را با تنظيم كنترلر تعیین نمائيد . همينطور مي توانيد آن را در برگه محتوا هم مقداردهي كنيد: @{ 
ViewBag .Title = "Home Page"; } 
اين فرمان هر تيتر ديگري را باطل كرده و خویش به جاي آن مي نشيند . توجه داشته باشيد كه زیرا ViewBag يك آبجكت دايناميك میباشد، به جاي به كارگيري از Title تحت عنوان اسم، مي توانيد به آساني از PageTitle به کار گیری نمائيد .

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 178 تاريخ : جمعه 13 تير 1399 ساعت: 20:34

   تعاریف بسیار متعددی برای معنا seo ارائه شده‌است. شاید او‌لین و بی آلایش ترین بیان این باشد که سئو ورژن کوتاه گردیده ای از عبارت Search Engine Optimization میباشد یعنی سئو وب سایت برای موتورهای کاوش.

البته انگیزه اصلی بهینه سازی موتورهای کاوش نیستند بلکه انگیزه ما رضایت استفاده کننده میباشد. گوگل اعتنا ویژه ای به رضایت یوزرها از نتیجه ها کاوش داراست و کارایی می‌نماید تا وب سایت هایی را در مرتبه های بالا قرار دهد که محتوای آنان برای یوزرها رضایت بخش میباشد. در سود میتوان اعلام‌کرد در فعالیت سئو مخفف عبارت Search Experience Optimization یا این که seo تجربه کاوش میباشد.

برای کسب پیروزی در بهینه سازی می سئو در مشهد بایست بیشتراز هر چیز به رضایت استفاده کننده دقت کنیم. رضایت استفاده کننده از محتوای شما به دست اندرکاران زیادی بستگی داراست. ادبیات شما، کیفیت محتوا و داده ها ارائه گردیده، شیوه اکران و ارائه محتوا، سرعت تارنما، اکران درست در گوشی، جواب گویی به سوالهای یوزرها و اکثری موردها دیگر بر رضایت یوزرها تاثیر گذار میباشند.

برای فهم بهتر معنا seo توصیه می‌کنیم به برگه بهینه سازی چه است رجوع کنید.

چرا بهینه سازی بر برد یک کسب و فعالیت تاثیرگذار میباشد؟
طی چندین سال اخیر فرهنگ وتمدن کاوش در بین تمام مردم عالم ترویج یافته و اما رونق به کار گیری از تلفن های یاور موجب گردیده تا دسترسی به داده ها نسبت به پیشین بسیار سریع و معمولی باشد. اکنون روزمره میلیاردها کاوش از روش گوگل انجام می‌گردد که اکثری از آنان با انگیزه خرید متاع یا این که دسترسی به سرویس ها میباشند.

در‌صورتی‌که شما منزلت قابل قبولی در حاصل جستجوی گوگل داشته باشید این یوزرها به وب سایت شما وارداتی و داده ها تکمیلی از متاع یا این که سرویس شما اخذ می نمایند. همین فرایند معمولی موجب میگردد که رابطه بیشتری با مردم داشته باشید و اقبال خویش را برای تبدیل آنان به مشتری ارتقاء دهید.

چرا بهینه سازی وب سایت برای ما مهم میباشد

مثلا فکر کنید که شخصی در‌پی خرید موبایل سامسونگ نوت 9 باشد، او‌لین مبادرت وی احتمالا جستجوی همین عبارت در گوگل میباشد. بعداز کاوش لیستی از نتیجه ها به استفاده کننده نمایش داده می شود. وب سایت هایی که مرتبه بالاتری در حاصل کاوش داشته باشند قاعدتا اقبال بیشتری نیز برای ورود این شخص به وب سایت خویش خواهند داشت.

به صورت میانگین 32 درصد یوزرها دسکتاپ و 24 درصد یوزرها تلفن همراه بر روی درجه یک گوگل کلیک می‌نمایند
بعد از ورود استفاده کننده به تارنما مراحل تبدیل وی به مشتری آغاز می شود. حالا فکر کنید که استفاده کننده با تلفن همراه وارد تارنما شما گردیده البته صفحه ها شما اکران قابل قبولی در تلفن همراه ندارند. احتمالا از تارنما بیرون گردیده و آیتم دیگری را در گوگل گزینش می‌نماید. خلق یوزرها هنگام کاوش یکی فاکتورهای مهم گوگل برای انتخاب رضایت آنان از وبسایت شما خواهد بود.

کلاً میتوان ذکر کرد هرچقدر شما مقام بهتری در حاصل کاوش داشته باشید یوزرها بیشتری به وب سایت خویش جذب خواهید کرد و هرچقدر که بستر مطلوب تری برای آنان مهیا کرده باشید نرخ تبدیل به مشتری ارتقاء خواهد یافت.

در جدیدترین الگوریتم گوگل BERT، گوگل می تواند تا انگیزه کاوش یوزرها را شعور نماید و شایسته ترین فیض را به وی نشان دهد. این یعنی در صورتیکه بتوانید لهجه یوزرها را شعور نمایید و دقیقاً با این گویش با مخاطب خویش رابطه برقرار فرمائید، اقبال کسب رده برتر برای شما طولانی تر هم می شود.

چرا یادگرفتن بهینه سازی برای همگی کسب‌و‌امور اثرگذار میباشد؟
برای برد در seo می بایست تکنیک ها و استانداردهای مربوط به این حوزه را به خیر و خوبی بشناسیم. اکنون شرکت ها اکثری میباشند که در قضیه فراگیری سئو عمل کرده و به شما امداد می کنند تا مقام وبسایت خویش را در حاصل کاوش افزایش دهید. اما آیا برون سپاری بهینه سازی عمل صدق میباشد؟ هم آری و هم خیر!

قبلی از تصمیم گیری این نکات را در لحاظ داشته باشید:

1- بهینه سازی وب سایت ارزان وجود ندارد
با اعتنا به رقابت بالا در فضای وب معمولا کسب مقام در لغت ها کلیدی باارزش عمل دشواری میباشد. در فیض نرخ سرویس ها seo هر روز اضافه از پیشین می‌شود.

seo ارزان وجود ندارد

در بخش اعظمی از پروژه ها نمیتوان تقریب صدق از ترازو برد تارنما داشت در فیض شما این هزینه را یار با ریسک بالا میپردازید چون ممکن میباشد عمل های این فرد یا این که کمپانی حاصل متبوع شمارا به همدم نداشته باشد.

2- گزینش کارشناس بهینه سازی معمولی وجود ندارد
اشخاص و شرکتهای بخش اعظمی درین حوزه عمل مینمایند که باز‌بینی سعی واحد سنجش تخصص آن ها برای شما سخت میباشد. ممکن میباشد در جلسات اول اصطلاحات و عباراتی به عمل گرفته شود که برای شما آشنا وجود ندارد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب :  سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 11 تير 1399 ساعت: 22:32

80٪ دوره لود ورقه اینترنت صرف دانلود بخش های متفاوت ورقه، مانند تصاویر و اسکریپت ها میگردد که در واقع یک درخواست HTTP برای هرکدام از این موادسازنده تاسیس شده است، پس یک عصر طولانی صرف رندر شدن ورقه شما می شود.

در مرحله نخستین تعداد این درخواست ها را کاهش دهید.

در صورتی از گوگل کروم به کار گیری می‌کنید، میتوانید از ابزار browser’s Developer Tools به کارگیری نمایید تا ملاحظه کنید چه تعداد درخواست HTTP وبسایت شما ارسال می‌کند.

برای این عمل روی برگه متبوع خویش که می‌خواهید تحلیل فرمایید کلیک نمایید و آن گاه دکمه ی Inspect را بزنید و آنگاه بر روی دکمه Network کلیک نمائید.

ردیف "Name" تمام پوشه های جان دار سئو در مشهد  در کاغذ را نشان میدهد، ردیف "Size" اندازه هر فولدر را نشان میدهد و ردیف "Time" نشان می‌دهد چقدر ارتفاع میکشد تا هر پوشه را بارگیری فرمائید.

در کناره زیر سمت چپ، شما همینطور می‌توانید تعداد کل درخواست های تارنما خویش را ببینید.

کاهش این تعداد درخواست ها منجر ارتقاء سرعت وبسایت شما میگردد شما می‌توانید در نصیب فولدر های خویش مشاهده کنید که کدام پوشه های غیر ضروری در هر توشه بار گذاری برگه درخواست داده می گردند و ان ها را حذف فرمائید.

کاهش درخواست های HTTP

2-پوشه ها را فشرده سازی و با هم مخلوط نمایید
در حال حاضر که می‌دانید چه تعداد درخواست از وبسایت شما در هم اکنون اجرا میباشد تخت‌گاز بر روی کاهش و ادغام کردن آنها اقدامات لازم را انجام دهید، شایسته ترین نقطه آغاز فعالیت با فولدر های HTML، CSS و جاوا اسکریپت میباشد.

این ها پوشه های بسیار مهم می‌باشند، چون این فولدر ها ظواهر تارنما شمارا انتخاب میکنند.

یک سری منش برای حذف و مخلوط فولدر ها موجود هست، و در حالتی‌که شما یک وبسایت WordPress به کارگیری می کنید پلاگین هایی مانند WP Rocket مراحل بسیار بی آلایش ای را انجام میدهند.

3-از بارگیری غیرمستقیم برای فولدر های CSS و جاوا اسکریپت استعمال نمائید
وقتی که تنی چند از فایلهای خویش را حذف کرده و مخلوط نموده اید، می‌توانید صفحه ها خویش را نیز با صرفه نمائید.

اسکریپت هایی مانند CSS و جاوا اسکریپت را می قدرت در دو نحوه متعدد لود کرد: هم زمان یا این که ناهمزمان.

گونه لود صفحه های خویش را مشخص و معلوم نمائید و گزینش فرمائید کدام داده ها در هر توشه بارگذاری صفحه ها لود شوند و کدام اطلاهات بار گذاری نشوند.

4-بار گذاری کد های جاوا اسکریپت
این به‌این مضمون‌ میباشد که کدهای جاوا اسکریپت تا‌وقتی‌که عنصرها دیگر بار گذاری شوند بهتر میباشد ارسال نشوند. چون این فرمان تضمین کننده ی این مساله میباشد که پوشه های دیگر فارغ از تاخیر ارسال میگردند.

5-عدم به کار گیری بیشتراز حد از افزونه 
در حالتی‌که از تارنما های وردپرس و جوملا به کار گیری می‌کنید بهتر میباشد تا حد قابلیت از افزونه های مهیا استعمال نکنید چون سبب کاهش سرعت سایتتان می شود.

نوشته‌علمی دارای ربط: مقایسه دو cms وردپرس و جوملا در ساخت سایت

6-سئو تصاویر تارنما
seo تصاویر یک وب سایت مهمترین ادله در ذیل داخل شدن سرعت یک وب سایت میباشد.

نوشته ی علمی دارای ارتباط: شناخت با شیوه های seo تصویر در یک نوشته

 

7-تعیین هاست مطلوب و مالامال سرعت
مهمترین تاثیر را در سرعت وبسایت، اقتدار دشوار افزاری سرور در کنار تعداد استفاده کننده میزبانی گردیده میباشد، توان سرور هر چه بیش تر باشد، میتواند از درخواست های بیشتری پشتیبانی نماید و آن ها را در طول سریعتری جواب دهد. 

8-بار گذاری مرحله ای تصاویر Lazy loading
بار گذاری lazy loding در معنای بارگیری تصاویر به طور یک پارچه میباشد یعنی بعداز اینکه محتوای کاملا عکس های آن ورقه بار گذاری شود یعنی در شرایطی‌که استفاده کننده حتی قصد نداشت تا انتها کاغذ را crowl نماید عکس های برگه بار گذاری نمی شوند و این دستور موجب ارتقاء سرعت بار گذاری صفحه های می شود.

بار گذاری مرحله ای تصاویر

تنی چند از وبسایت ها از این منش به کارگیری می نمایند البته این مساله در تارنما هایی که تصاویر متعددی دارا هستند کاربرد بالایی داراست.

9-به کار گیری از CDN ها
مزایای به کارگیری از CDN
سرعت بیش تر تارنما و ارتقاء رضایت بازدیدکنندگان
بهبود حالت بهینه سازی وب سایت
کسب جايگاه بهتر در حاصل جستجوی گوگل
کاهش مصرف پهنای باند و ترافیک هاست
ارتقا تعداد صفحه ها باز بینی گردیده در روز بوسیله روبات های گوگل

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 14:30

 ایجاد نقشه تارنما یا این که sitemap بعداز ساخت سایت اهمیت بسیار متعددی دارااست.چون نقشه های وبسایت به راحتی بوسیله خزنده های موتورهای کاوش تعبیروتفسیر می گردند و به آن‌ها امداد می‌کند که مورد تارنما شمارا به نیکی ادراک نمایند و این مساله یاری ریادی به بهینه سازی وب سایت شما می‌تواند بکند.

Sitemaps این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام محتوای اینترنت شما به صدق کپی میشود و ساختار وب سایت شما کاملا و ظریف به موتور های سئو در مشهد کاوش اکران اعطا کرد می‌شود.

یک نقشه تارنما ویدئویی این معنا را یک مرحله اضافه مینماید در واقع به شما اذن می‌دهد که خزنده های موتور کاوش را از هر سیرتکامل محتوای ویدئویی که در وب سایت خویش دارید باخبر سازید.

از آن جا که در محتوای ویدیویی به صورت ذاتی هیچ کلیدواژه یا این که محتوای متنی با آن نیست (دست کم در هیچ فرمت کپی قابل به کارگیری وجود ندارد)، ویدیوهای وب سایت یک نحوه بسیار موءثر برای به چنگ آوردن نتیجه ها خوب به وسیله تارنما شما در نتیجه ها کاوش می‌باشند.

در شرایطی که از یک نقشه تارنما ویدئویی به کارگیری میکنید، فیلم های شما نیز در Google Video، بخش ویدیویی مخصوص در تارنما Google اکران داده میگردند. این مساله موجب ارتقا و بهبود seo وب سایت شما می شود و موجب میگردد ترافیک بیشتری را به وب سایت خویش برسانید و فیلم های خویش را که به وسیله اشخاص بیشتری مشهود است، به ویژه اشخاصی که ترجیح می‌دهند کلیپ را بیش تر از صفحه های اینترنت طولانی بخوانند، آیتم دقت قرار دهید.

چرا نقشه وبسایت مپ برای وبسایت های کلیپ منقطع از نقشه تارنما مپ اصلی تمجید می شود؟
Sitemap کلیپ دربردارنده ابردادهایی در رابطه هر ویدیویی میباشد که در وبسایت شما جای‌دارد و به شما یاری می نماید تا Google به صحت این ویدیوها را در نتیجه ها کاوش ارائه نماید. اطلاعاتی که شما در نقشه وب سایت ویدئویی قرار می دهید بایستی با محتوای حقیقی وواقعی کلیپ آیتم استعمال Google یکسان باشد.

Metadata sitemap video مشتمل بر مواقعی مانند ارتفاع کلیپ، تیتر و توضیح کوتاهی از محتوای ویدئویی میباشد.

چرا نیاز به یک تارنما مپ کلیپ دارید؟
گرچه هیچ تضمینی نیست که جزئیات نقشه تارنما ویدیویی کاملا به وسیله موتورهای کاوش آیتم به کارگیری قرار گیرد، ولی حقیقتا می‌تواند به ارتقاء حضور شما در نتیجه ها کاوش یاری دهد.

همینطور، این حقیقت را محقق مینماید که یک ویدئو مدام در بین دریایی از نتیجه ها مبنی بر متن متمایز خواهد بود و این صرفا می‌تواند صفحه ها بیش تر را اکران دهد.

آمار از Marketingweek نشان میدهد که کلیپ هایی که دارنده نقشه وبسایت مپ بودند حدود 70 درصد اضافه از دیگر ویدیو ها اکران داده میگردند. در صورتی شما در محتوای ویدئوی با با کیفیت سپرده گذاری می‌کنید، منطقی میباشد که اطمینان نتایج شود که مردم میتوانند به راحتی آن را پیدا نمایند، تا بتوانید بیشترین ترازو ROI را کسب فرمائید.

طریق ی تولید وبسایت مپ ویدیو
Sitemaps ویدئو را می قدرت با افزودن متادیت های ویدئویی به نقشه تارنما جانور خویش تولید نمایید. این طرز را میتوان به طور دستی انجام دهید، البته شیوه های بی آلایش ترنیز موجود هست.

اشکال ژنراتورهای آنلاین به شما اذن میدهد یک نقشه وب سایت ویدئویی، از گزاره ژنراتور نقشه وب سایت ویدئویی در XML-Sitemaps.com ساخت نمایید.

این اسکریپت تمام محتوای ویدیویی در وبسایت شما‌را تشخیص می‌دهد.

حتی می‌توانید، می‌توانید از mRSS ها در پروتکل RSS، برای ساخت یک نقشه وب سایت ویدئویی به کار گیری فرمایید. مغایر RSS بی آلایش، mRSS انعطاف پذیری بیشتری برای جزئیات اضافه در خصوص پوشه های مولتی مدیا داراست.

اعتنا داشته باشید که Google صرفا تصاویر وبسایت ویدئویی با کمتر از 50.000 گزینه ویدئویی را پذیرش میکند و نقشه تارنما شما می بایست کمتر از 50 مگابایت باشد. مگر اینکه شما یک صاحبخانه ویدئویی وسیع مانند Vimeo یا این که یوتیوب را اجرا فرمائید

زمانی که نقشه وب سایت شما تولید میشود، میتوانید از ابزار اینترنت مستر گوگل برای ارسال آن به به عبارتی نحوه ای که می‌خواهید یک نقشه وب سایت عادی ارسال فرمایید استعمال فرمائید. ارائه محتوای ویدئوی خوب و نقشه وب سایت شما به صحت فرمت شده‌است، شما می بایست از مزایای حقیقی و واقعی فراهم کردن خزنده های گوگل دراین مکان یاری بگیرید تا بتوانید محتوای ویدئوی خویش را به دست آورید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 187 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 16:33

ضریب برگشت یا این که درصد خروج یا این که نرخ پریدن در معنای تعداد کاربرانی میباشد که بعداز ورود به وبسایت شما سوای مشاهده هیچ ورقه دیگری از آن بیرون میگردند. ضریب رجوع و برگشت Bounce Rate به ترازو حضور آنان در برگه شما بستگی نداشته و معیاری برای سنجش جذابیت وبسایت شما از نگاه بازدیدکنندگان میباشد.

انتخاب پیروزی یک وب سایت برای جذب بازدیدکننده معمولا براساس تعداد بازدیدکننده یکتا در روز معقول می گردد. در فرایند ابتدایی استارت به عمل سئو در مشهد  و در یکسری ماه ابتدا استناد به‌این آمار می‌تواند تا حدی واحد سنجش نفوذ شما در وب و تلاش بخش بازاریابی را گزینه چک قراردهد، اما در‌پی فعالیت نگهداری کاربرانی که به تارنما شما وارد می‌شوند و تبدیل آن ها به مشتری پایانی اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

باز نگری ضریب رجوع و برگشت Bounce Rate وب سایت به شما نشان می‌دهد که یوزرها تا چه حد با فضا وبسایت رابطه برقرار کرده و تشویق به بازدید صفحه ها اضافه می گردند.
در کار ضریب رجوع و برگشت بعنوان یک فاکتور منفی شناخته می‌گردد و بالا بودن آن نشانگر ضعف شما در طرز ارائه مطالب میباشد. مهم‌ترین فاکتور برای سنجش پیروزی یک تارنما تعداد یوزرها اثبات آن میباشد؛ یعنی اشخاصی که هرچند وقت یکبار به آن راز می زنند و بروزرسانی مطالب شمارا پیگیری می نمایند.
در‌صورتی‌که تارنما شما دارنده محتوایی میباشد که اکثر اشخاص فقط یکبار به آن وارد می گردند، بازنگری ضریب برگشت یا این که Bounce Rate قادر است ترازو قابل قبولی برای برد شما باشد. ارتقا تعداد بازدیدکنندگان روزمره در حالتی که با ارتقا ضریب رجوع نیز یار و همدم باشد در درازمدت سود مثبتی برای شما در ادامه نخواهد داشت.

ضریب رجوع (Bounce Rate) زیاد نشانگر عدم رضایت یوزرها از اطراف وب سایت میباشد
ضریب برگشت (Bounce Rate) زیاد نشانگر عدم رضایت یوزرها از گوشه و کنار وب سایت میباشد

بررسی ضریب رجوع و برگشت(Bounce Rate) وبسایت
با دقت به حجم اطلاعاتی که سیستم های آمارگیر توانمند در مشت مدیران وب سایت ها می گذارند، عدم بازنگری و محاسبه ظریف آن‌ها قادر است موجب سردرگمی و نادرست برای تصمیم های آینده گردد. برای ارزیابی ضریب رجوع تارنما و تصمیم گیری صحیح در زمینه‌ی مطلوب یا این که نامناسب بودن آن بایستی بازدیدکنندگان را براساس شیوه ورود به وب سایت نوع بندی کرده و هریک را غیر وابسته چک کنیم.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد , نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 200 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 2:21

سرویس ها seo برای چه وبسایت هایی مطلوب می‌باشند؟

مضمون‌ seo برای اکثری از مدیران وبسایت ها و فعالان اینترنتی امری شناخته گردیده و بعضی واضح بنظر می رسد. نیاز به seo در ذهن مدیران تارنما ها حک شده‌است. ولی سرویس ها بهینه سازی هنوز تعریف‌و‌تمجید صحت در فضای اینترنت فارسی ندارند.

زمانیکه تصمیم می‌گیرید سپرده سئو در مشهد گذاری بیشتری بر روی seo وب سایت خویش داشته باشید انگیزه شما کسب منزلت بهتر در نتیجه ها گوگل، ارتقاء بازدید تارنما و در سود ارتقا فروش خواهد بود. البته آیا آشنایی صحت از مسیر اجرای یک پروژه و خدماتی که یک کارشناس بهینه سازی به شما ارایه می‌دهد دارید؟

برای کسب سود مطلوب بایستی مسیر ظریف و مشخصی را طی کنیم. صراحت دارد که تنوع موضوعات و وبسایت های اینترنتی موجب می شود تمجید دقیقی از سرویس ها بهینه سازی نداشته باشیم و سناریوی اجرا برای هر وب سایت تماما متعدد باشد؛ البته در حالتی که به طور جامع به سرویس ها بهینه سازی نگاه کنیم می توانیم به یک ساختار شبیه و قابل تمجید برای تمام پروژه ها برسیم.

تحت عنوان یک کارشناس seo، درصورتی که تقریب صحت از سرویس ها موردنیاز وب سایت نداشته باشیم، بدون چاره میشویم برای پیروزی پروژه عمل هایی انجام دهیم که برآورد هزینه برای آن فیس نگرفته میباشد. این فعالیت کناره بهره شما‌را کاهش می دهد.

سرویس ها بهینه سازی چه می باشد و برای چه وبسایت هایی مطلوب میباشد
درین نوشته‌علمی سعی می‌کنیم مهم‌ترین سرویس ها رایج در مسئله بهینه سازی و سئو وب سایت را معرفی کرده و جزئیات هر کدام را باز نگری کنیم.

سرویس ها بهینه سازی چه می باشد؟
هر فعالیتی که با انگیزه بهبود منزلت شما در حاصل کاوش انجام می شود را سرویس ها seo می نامیم. به صورت کلی میتوان سرویس ها seo را به 5 جور اصلی تقسیم نمود.

بهینه سازی تکنیکال
بازاریابی محتوا
لینک و پیوند سازی
لوکال بهینه سازی
محاسبه و مشورت کردن
مراحل انجام یک پروژه معمولا با سئو ساختار کدنویسی و رعایت استانداردهای بهینه سازی در وب سایت آغاز می شود. بعداز آن استراتژی محتوایی و ساخت محتوای گرانبها ابتدا گردیده و فرایند ایندکس و کسب رده در نتیجه ها شروع می شود. با سپری شد یک‌سری ماه از عمل یک وبسایت، میتوان با استعمال تکنیک های لینک و پیوند سازی رده آن را در نتیجه ها کاوش بهبود اعطا کرد.

بعد از کسب منزلت در حاصل گوگل و حضور در ورقه نخستین پروسه محافظت مقام و بهبود آن تا حد ممکن آغاز می شود. در‌این مرحله به طور مداوم در حالا چک عبارات انگیزه و شناسایی زمان های تازه هستیم و کارایی می کنیم تا محتوای خویش را متناسب با جستجوی یوزرها با صرفه کنیم.

علاوه بر مسیر بالا معمولا برای تجارت هایی که نقطه فیزیکی مشخصی دارا هستند سرویس ها seo محلی نیز تعریف‌و‌تمجید میگردد. مثلا برای یک رستوران که در محله خوشبختی آباد تهران واقع شده‌است بسیار گران بها خواهد بود که داده ها آن هنگام جستجوی عباراتی مانند “رستوران در روشن بختی آباد” یا این که “شایسته ترین رستوران تهران” اکران داده شود.

به دنبال مواقعی از سرویس ها بهینه سازی که به هرمورد از قسمت های معرفی گردیده دارای ارتباط می باشند را باز نگری خوا هیم کرد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 190 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 13:08

 سئو در مشهد طبیعتاً یوزرها از سوی منابع و مکان های مختلفی به وبسایت ما منتقل میشوند.

جمعی از شیوه شبکه های عمومی، بعضا از حاصل جستجویگوگل، تنی چند از روش لینک و پیوند های داده گردیده به وبسایت در صفحه ها وبسایت های دیگر و یا این که ...

یافتن این منابع برای یک دکان اینترنتی قادر است بسیار موءثر باشد. واضح میباشد که:

هرچه تعداد بازدید های مفیدتری از وبسایت فیس گیرد، احتمال فروش تولیدات یا این که پیشنهاد سرویس ها نیز اضافه می‌شود.

براین اساس با شناسایی منابعی که بیشترین ترافیک موثر (!) را برای مغازه اینترنتی یا این که تارنما ما داشته اند، می اقتدار ترازو فروش در دکان اینترنتی را تا تعدادی برابر ارتقا بخشید.

البته چه‌طور می‌توانیم منبعی که بیشترین استفاده کننده را به سوی وب سایت روانه نموده است، شناسایی کنیم؟

به‌دنبال ی این نوشتار شیوه های شناسایی این منابع را معرفی میکنیم:

1. ابزار های ردیابی منابع هدایت استفاده کننده
یکی شایسته ترین گونه این ابزار ها گوگل آنالیتیکس میباشد.

1. در آغاز در گوگل آنالیتیکس وارد آیتم admin مرتبط با تارنما متبوع گردید.

2. از نصیب Goals مورد ی new goal را گزینش فرمایید.

ردیابی ترافیک وبسایت با استعمال از گوگل آنالیتیکس

3. در حال حاضر بایستی مدل انگیزه را معلوم کرده و آن‌گاه یک اسم برای آن تعیین نمایید.

مثلا در حالتی که میخواهید بدانید که از دربین تمام بازدید کنندگان هدایت گردیده از سوی هرکدام از منابع ایجاد ترافیک تارنما، چه تعداد در روزنامه ی تارنما عضو گردیده اند، می‌توانید newsletter sign up را تعیین فرمایید و یک اسم نو برای آن بنویسید یا این که از به عبارتی اسم پیش فرضِ newsletter sign up به کارگیری فرمائید.

مثلا درصورتی که می‌خواهید بدانید که از فی مابین تمام بازدید کنندگان هدایت گردیده از سوی هر مورد از منابع ایجاد ترافیک وبسایت چه تعداد از آن‌ها خریدی از وب سایت داشته اند، می‌توانید اسم peyment را تعیین فرمائید.

هدایت ترافیک وبسایت با گوگل آنالیتیکس

3. بعد نشانی برگه ای که یوزرها بعد از پرداخت وجه وارد آن میشوند را در فریم Destination وارد نمائید.

ترافیک وبسایت در گوگل آنالیتیکس

بر روی create goal کلیک فرمائید تا لیست فیض ی ردیابی کارایی یوزرها اکران داده شود.

4. هم اکنون با به کارگیری از این جدول میتوانید منابع هدایت "بیشترین تعداد کاربرانی که در وب سایت خریدی انجام داده اند" را بیابید.

به چه شکل ترافیک وبسایت را ارتقا دهیم

2. سه مقیاس اصلی را در حق تقدم قرار دهید.
وقتی که منابع متفاوت هدایت ترافیک به سوی سایتتان را باز نگری می‌کنید بایستی بر روی آثاری که هر یک، بر روی سه مقیاس اصلی تارنما داشته اند نیز تمرکز فرمایید. این سه مقیاس عبارتند از:

یوزرها منحصر:

این مبداء هدایت ترافیک، چه تعداد استفاده کننده و بازدید کننده را به وبسایت تان روانه نموده است؟

مقطع دوره حضور:

کاربرانی که از سوی هرکدام از این منابع وارد وب سایت گردیده اند، چه برهه زمانی عصر در وب سایت حضور داشته اند و به صورت معدل بعداز یک سری دقیقه از تارنما بیرون گردیده اند؟

نرخ تبدیل:

چه تعداد از این بازدید کنندگان هدایت گردیده از سوی هر مرجع، از وب سایت خریدی انجام داده اند؟

در شرایطی که بازبینی منابع ترافیک سایتتان را اخیرا ابتدا نموده اید، شل ترین عمل تمرکز بر روی این سه مقیاس میباشد.

با تمرکز اضافه بر روی این داده ها دربین انبوهی از اطلاعات سردرگم نخواهید شد.

3. منابع ترافیک تحت البته مناسب
مطلقاً تا کنون اسم ضابطه 20/80 را شنیده اید!

این ضابطه بیان می‌کند که:

معمولاً فقط 20 درصد از عمل ها بیشترین حاصل مناسب را به یاور دارا‌هستند.

انگیزه ما از یاداوری این ضابطه چه است؟

درواقع مشاجره اصلی ما این میباشد که صرفا 20 درصد از منابع ترافیک وب سایت، ترافیک اصلی تارنما و برگشت سرمایه ی تارنما را تامین می نمایند!

به این ترتیب با متمرکز شدن بر روی این 20 درصد از منابع می قدرت نتیجه ها بسیار مناسب تری را رویت کرد.

به عنوان مثال ما یک سایت آزمایشی با اسم shopexpert.ir فعال سازی کردیم و برای آن در تارنما تبیان یک تبلیغ بنری قرار دادیم.

به سه مقیاس به دست آمده اعتنا نمائید:

تعداد کل بازدید ها حدود 6000 نفر بوده میباشد در حالی که صرفا 4 نفر از آنها در کمپین نشانی اینترنتیِ تارنما گزینه باز نگری ما نام نویسی کرده اند.

با یک تناسب معمولی معین میگردد که فقط 0.05 درصد از یوزرها هدایت گردیده از سوی تبیان به‌این تارنما، در کمپین نشانی اینترنتی نام نویسی کرده اند و به این ترتیب نرخ تبدیل به دست آمده از سوی وبسایت تبیان تحت عنوان یک منشا ترافیک فقط 0.05 درصد میباشد!

درحال حاضر به حیث شما:

برای یک دکان اینترنتی: آیا تعداد بازدید مهم خیس میباشد یا این که نرخ تبدیل؟!

بی تردیدً این نرخ تبدیل میباشد که به رجوع و برگشت سرمایه یاری می‌کند.

به این ترتیب بهتر میباشد که هرچه اضافه بر روی منابعی که موءثر خیس میباشند و نرخ تبدیل بالاتری برای وب سایت تان ساخت کرده اند تمرکز نمایید.

ولی مراد از تمرکز بر روی این 20 درصد از منابعی که فیض ی 80 درصدی برای وب سایت داشته اند چه است؟

اذن دهید این مقاله را با یک نمونه دیگر در این باره بیان کنیم:

فرض فرمایید بیشترین نرخ تبدیل تارنما از سوی کاربرانی بوده میباشد که از روش رسانه ی لینکدین وارد وب سایت گردیده اند.

با این اکانت بهتر میباشد کیفیت پُست هایی که در لینکدین منتشر می‌کنید را فراتر ببرید و دایره ی کاربرانتان (که در لینکدین با تیتر کانکشن شناخته میگردند) را در‌این رسانه ارتقا دهید تا حتی طولانی تر از پیشین از سوی این رسانه ترافیک جذب نمایید.

4. هدایت ترافیک
صد رد صدً میدانید که صرفا ورود یوزرها به وبسایت وجود ندارد که از اهمیت بالایی شامل است بلکه مراحل عمل آنها در صفحه ها وبسایت نیز (حتی) قادر است مهم خیس باشد چرا‌که:

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 16:42

سئو در مشهد CTA یا این که به عبارتی Call to Action در واقع بخشی از محتوای شما میباشد که شما انگیزه اصلی از مطالبی که ارائه داده اید را به استفاده کننده میگویید؛ CTA به عبارتی فرخوان کار میباشد که استفاده کننده را به واسطه آن، قانع و ترغیب می‌کنید که فلان فعالیت را انجام دهند؛ برای مثال تارنما های فروشگاهی معمولا در انتهای مقاله ها خویش، استفاده کننده را به بازدید و خرید از محصولاتشان متمایل مینمایند.

فراگیری ساخت محتوا,استراتژی ساخت محتوا,استراتژی محتوا

درصورتی که پاره ای تصور کنید، میبینید که خویش شما هم با این مدل از CTA ها روبرو گردیده اید و در آن عصر، حتی متوجه نشده بودید که مولف شمارا به چه سمتی سوق میدهد. همینطور ممکن میباشد فراخوان های فعالیت ضعیفی را هم چشم باشید که منجر گردیده اند سریعا از آن محتوا، بیرون گردید.

اکنون، سفارش ما در‌این مقاله یادگرفتن ایجاد محتوا این میباشد که در بالا، انگیزه خویش از ایجاد کردن آن محتوا را مشخص و معلوم نمائید؛ حتی‌د‌ر برخی مورد ها ارسال حیث به وسیله استفاده کننده می‌تواند یک انگیزه باشد. آن‌گاه بایستی به شایسته ترین صورت ممکن، مثل یک بازاریاب که میخواهد فرآورده یا این که خدماتی را بفروشد، استفاده کننده را متراغب به سمت انگیزه خویش فرمایید. بهتر میباشد لحش دستوری CTA شما به طور مخفی باشد؛ چراکه اضافه اشخاص از پیروی کردن از امرها یک شخص، هجران میکنند.

خودتان را با تغییرات گویش نوشتاری هماهنگ نمائید

همان گونه که تا اینجای عمل دانا اید، انگیزه از ایجاد محتوا برای همگی ما می بایست این باشد که استفاده کننده را به مطلبی که کاوش نموده است، برسانیم. در گذر عصر، بعضی از واژه و کلمه ها و طرز نوشتار بعضا از کلمه ها به صحیح یا این که به نادرست، عوض شده میباشد. در فیض، ممکن میباشد یوزرها نیز به نوشتار متفاوتی در گوگل کاوش نمایند؛ این نشان میدهد که عبارت های کلیدی هم تغییر تحول خواهند کرد.

براین اساس، در نوشتار خویش کارایی نمائید از اصطلاحات و عبارت هایی به کارگیری فرمایید که مردم تصمیم گرفته اند آنها‌را در فرآیند عمل های خویش به عمل ببرند و کلمه و واژه های سابق را بدور بریزند.

پیوند دادن به منابع

وقتی که شما به تارنما های مرجعی که از مطالب آن‌ها به کارگیری نموده اید، لینک و پیوند بدهید، این زمینه میتواند به بهینه سازی وبسایت شما نیز تا حدودی یاری دهد. خب می‌دانیم که آن اینترنت سایتی که آنقدر مقاله با ارزش داشته میباشد که تبدیل به یک منشا و مبداء برای شما شده‌است، در نزد گوگل هم از منزلت ویژه ای برخوردار‌است.

بدین ترتیب در‌صورتی‌که می‌خواهید نکات یادگرفتن ایجاد محتوا ما برای شما مفید باشد، بهتر میباشد کاملا آنها را انجام دهید؛ نخستین اینکه منابع دارای اعتبار برای آغاز فعالیت ساخت محتوایتان تعیین فرمائید و آنگاه به آنها لینک و پیوند بدهید. این عمل ممکن میباشد در آینده برای شما بک پیوند های با کیفیتی به وجود بیاورد.

احساسات مخاطب را انگیزه قرار بگیرید

فارغ از تعارف، مطمئنا تمامی مخاطبین شما محتواها را بر طبق منطق مطالعه نمیکنند و نکات آن را به طور منطقی ارزیابی نمی‌کنند. در سود، بخشی از لحن نوشتار و منطق نویسندگی شما می بایست به طوری باشد که احساسات مخاطب را انگیزه قرار دهد. مثلا چنانچه شما قصد فروش خدماتی را دارید، با اعتنا به تکنیک های بسیار پر استفاده فراگیری ساخت محتوا، بایستی عملکرد نمائید متاع یا این که سرویس ها متبوع را به نحوی در لحاظ مخاطب جلوه بدهید که وی تصور نماید این مال دوای درد تمام ایرادات اوست.

به بیانی دیگر، همت نمائید او‌را به آینده ببرید و برد آینده را در دهان وی تصویر سازی فرمائید. این یکی جنبه های انگیزه قرار دادن احساسات مخاطب میباشد که شما می‌توانید از آن استعمال نمائید. در هر اکنون، شما می‌توانید مبنی بر تخصصی که دارید، در قضیه کار کسب و عمل خویش، از طریق های متعدد، مخاطب را ترغیب به کاری نمائید که می‌خواهید وی انجام دهد. 

به کارگیری از لحن نوشتاری قاطع و آمرانه

ایجاد محتوا در دنیای اینترنت بایستی قدرتمند، بدون واسطه و دستوری باشد. برای انجام این عمل، ساختار جمله ها، گزینش لغات و به عمل بردن همگی این ها، می بایست در قالب دستوری باشد؛ مثل پاراگراف پایین:

“بیایید برای شعور بهتر این زمینه، نخست معایب آن را باز‌بینی کنیم” یا این که “اصلا از مطالب اسکن در وبسایت خویش به کار گیری نکنید”.

دو گزاره بالا، مخاطب را سرگرم مینمایند و مهلتی به وی نمی دهند تا در رابطه آموزشی که داده اید، تفکر نماید و تصمیم بگیرد که در اکثر مواقع این تصمیم، باعث به غلط می‌گردد. پس عملکرد فرمائید با نگهداری لحن یک کارشناس، در قسمت های متعدد محتوایتان، به استفاده کننده دستور نمائید که فلان فعالیت را انجام دهد. در‌این حالت وی به CTA های شما نیز فعالیت خواهد کرد که‌این زمینه میتواند بها محتوایی که ساخت نموده اید را تعدادی برابر نماید.

در فیض، لحن نوشتاری شما نباید منفعل باشد؛ لحن نوشتاری منفعل وقتی صورت می‌دهد که از بی آلایش ترین و بی شم ترین دسته جمله‌ها به کار گیری نمائید:

شیر به قریه حمله کرد.
یک ده بوسیله شیر آیتم حمله قرار گرفت.
هر دو پاراگراف بالا یک معنا را می‌رسانند؛ ولی بدیهی میباشد که پاراگراف اولیه بسیار اثربخشی بیشتری در ذهن مخاطب خواهد گذاشت. علت این میباشد که در پاراگراف ابتدایی، تمرکز اصلی بر روی واژه و کلمه شیر میباشد و در دومین، به واژه و کلمه آبادی، اعتنا بیشتری شده‌است.

تحت عنوان یک خالق محتوای دیجیتال، شما بایستی از جملا‌ت هیجان آور استعمال نمائید تا ذهن اشخاص را ذیل تاثیر قرار دهید. در غایت هم می بایست تلاش فرمایید که نوشته خویش را مجددا مطالعه فرمایید و جملاتی که نیاز به تغییر‌و تحول دارا هستند را دستکاری فرمائید.

متاسفانه در اضافه مقالاتی که در اینترنت می‌باشند؛ جمله‌ها بسیار طولانی می‌باشند. اولی کاری که انجام می دهید می بایست این باشد که همگی جمله ها طولانی و غیر قابل فهم را از محتواهایتان حذف نمایید.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 2 تير 1399 ساعت: 23:31

سئو در مشهد در‌صورتی‌که بک پیوند شما از یک وب سایت معتبر و با پیج رنک بالا باشد صد رد صد تاثیر بیشتری بر سئو وب سایت شما خواهد داشت. همین فرمان موجب خرید بک پیوند از وب سایت های حاذق با ارزش بالا در چند سال قبل شده است. گوگل با توجه به کلماتی که در حوالی یک لینک قرار دارند موضوع سایت را تشحیص میدهد.

بطور مثال وبسایت های زیادی در صفحه ها خود به وب سایت آمازون ارجاع میدهند که معمولا در جملات آنان واژه و کلمه “Books” به چشم می‌خورد به همین دلیل شما با جستجوی این واژه و کلمه در گوگل تارنما آمازون را در سکو دوم و بعد از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد ولی برای سایت آمازون به این وسعت و قدرت، کلمه “Cars” بعنوان یک کلمه کلیدی شناخته نمیشود زیرا هیچ پیوند ورودی مناسبی برای آن ندارد.

در نتیجه خرید بک پیوند فقط وقتی برای تارنما شما موثر خواهد بود که از سایت های معتبر و مرتبط با گزینه کاری شما باشد. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک شده یا همان انکر تکست و کلماتی که در اطراف آن حضور دارند توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا بک لینک و پیوند شما بر آن واژه و کلمه کلیدی در نتایج گوگل اثرگذار خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود تعیین کرده اید.

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه سفارش میکنیم نوشته ی علمی انکر تکست چه می‌باشد را در سایت آکادمی وبسیما مطالعه فرمایید.

تشخیص خرید بک پیوند به وسیله گوگل
گوگل روشهای متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک توسط وب سایت های اینترنتی دارد. مهمترین آنها مجموعه ویژه گوگل برای نبرد با این پدیده می باشد که وظیفه ای جز گشت و گذار در اینترنت و شناسایی وبسایت های فروشنده لینک ندارند. در‌حالتی که شما سایت مناسبی را برای خرید بک لینک پیدا کرده اید دلیلی ندارد که مجموعه گوگل نیز نتواند آن را شناسایی کند.

شاید تصور کنید که کارکنان گوگل بعد از ظهر کافی برای بازبینی تمامی سایت ها و صفحات و شناسایی وبسایت های فروش بک لینک ندارند، که اما تصور درستی است! ولی معمولا وبسایت هایی که در فروش بک لینک و پیوند زیاده روی می نمایند و به صفحه های بسیاری با موضوعات مختلف پیوند می‌دهند مورد دقت رقبای خود قرار گرفته و مستقیما توسط این افراد به گوگل گزارش میشوند.

در‌این حالت یک کارشناس خبره تارنما مورد نظر را باز‌نگری کرده و اگر که از معامله بک لینک و پیوند در آن مطمئن شود به صورت دستی آن را جریمه خواهد کرد. سایتی که به این شکل جریمه شده باشد در پنل گوگل سرچ کنسول خود و در بخش Manual Actions یک پیام با آیتم Unnatural Links دریافت خواهد کرد.

تصویر تحت نمایی از این پیام در نسخه قدیمی گوگل سرچ کنسول و برای سایتی که اقدام به فروش بک لینک و پیوند کرده است را نشان میدهد.

مقالات رسمی و جامع سئو...
ما را در سایت مقالات رسمی و جامع سئو دنبال می کنید

برچسب : سئو در مشهد, نویسنده : عباسی seo01 بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 21:33